مقالات بازاریابی، تبلیغات و مدیریت

دسامبر 9, 2018

۶ مزیت به‌کارگیری تبلیغات همسان برای تبلیغ‌دهندگان

این روزها تعداد تبلیغات همسان (Native ads)،‌ به سرعت در حال رشد است. بسیاری از تبلیغ‌دهندگان، محصولات و خدمات خود را به کمک تبلیغات همسان، معرفی […]
دسامبر 5, 2018

۴ فرمول تولید محتوا برای تاثیر گذاری و جذب مخاطب

احتمالا شما هم این روزها جمله‌هایی مثل این را زیاد شنیده‌اید : «بدون شک، این روزها تولید محتوا و کپی رایتینگ یکی از پول‌سازترین شغل‌های دنیاست» […]
دسامبر 4, 2018

راهنمای برنامه‌ریزی برای مدیریت استرس هنگام سخنرانی

همه‌ی ما با احساس دلشوره پیش از یک ارائه یا کار مهم آشنا هستیم. همه‌ی ما کف دست عرق کرده، ضربان قلب بالا و احساس پریشانی […]
نوامبر 16, 2018

روش‌های استفاده از لینکدین برای توسعه سازمانی و استخدام

خیلی‌ها برای برقراری و حفظ تماس یا معاشرت‌هایی با زمینه‌ی شغلی و کاری با دوستان، مشتریان و همکاران از لینکدین (LinkedIn) که شبکه‌ای اجتماعی بر محور […]
نوامبر 15, 2018

۱۰ اشتباهی که شرکت‌های کوچک و متوسط مرتکب می‌شوند

راه‌اندازی و مدیریت یک کسب‌وکار همیشه آسان نیست. در تصمیم‌گیری باید به تمامی مسائل توجه نشان داد. فشاری که در این خصوص وجود دارد، ممکن است […]
نوامبر 6, 2018

چگونه با نوشته‌مان دیگران را به اقدام کردن ترغیب کنیم؟

«شما برنده‌ی امروز ما هستید!» «مشترک عزیز، قرعه به نام شما افتاده است!» هر روز با چنین پیام‌هایی که هدف‌شان جلب توجه ماست، بمباران می‌شویم. در […]
نوامبر 4, 2018

طراحی بنر حرفه‌ای با کادرنو؛ بنر تبلیغاتی خود را آنلاین سفارش دهید

این روزها کسب‌و‌کارها هزینه زیادی بابت طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی هزینه می‌کنند. جالب است بدانید متاسفانه بسیاری از این هزینه‌ها بی‌نتیجه است؛ چون بنرهایی تبلیغاتی […]
نوامبر 4, 2018

چطور سازمان‌تان را در کنفرانس‌ها معرفی کنید؟

کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری روش‌های رایجی برای بازاریابی محصول خود و جلب توجه دیگران به کسب‌وکارتان هستند. مکان‌های مناسبی برای نمایش سازمان‌تان به افراد کلیدی موجود […]
اکتبر 24, 2018

۵ اشتباه رایج در طراحی بنر تبلیغاتی که بودجه شما را به باد می‌دهند

این روزها، روزهای اوج‌گیری و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ است. بازار از حالت کاملا سنتی و حجره‌ای خود خارج شده و به شبکه‌های اینترنتی […]
اکتبر 10, 2018

چرا شرکت‌ها باید حسابداری حقوق و دستمزد خود را برونسپاری کنند؟

حقوق و دستمزد عاملی اساسی در حفظ خشنودی و رضایت کارکنان است. بنابراین اگر صاحب کسب‌وکار هستید یا مدیریت شرکتی را به‌عهده دارید، باید به این […]
اکتبر 2, 2018

ترازنامه چیست و شامل چه اقلامی می‌شود؟

ترازنامه گزارشی از دارایی‌ها، بدهی‌ها و حقوق صاحبان سهام یک شرکت در یک زمان مشخص است و مبنایی برای محاسبه‌ی نرخ‌های بازگشت و ارزیابی ساختار سرمایه‌ای […]
سپتامبر 28, 2018

اصول حسابداری که شرکت‌های کوچک و متوسط باید بدانند

یکی از نگرانی‌های صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، امور حسابداری و مالی است. همه‌ی کارآفرینان نوپایی که اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار می‌کنند، تخصص مالی یا حسابداری […]
سپتامبر 23, 2018

طراحی بنر تبلیغاتی؛ ۱۵ نکته برای افزایش کلیک بنر تبلیغاتی

اگر انتظار دارد تعداد بازدید سایت‌تان با استفاده از تبلیغات کلیکی، افزایش پیدا کند، ممکن است به فکر طراحی بنر تبلیغاتی بیفتید. بنر‌های تبلیغاتی، یکی از […]
سپتامبر 12, 2018

تحقیق ارج گزار و کاربرد آن در مدیریت منابع انسانی

فرض کنید که دفتر ثبت سفارش شرکت‌تان پر شده است و شما از توسعه‌ی کسب‌وکارتان ناامید شده‌اید، یا نمی‌توانید که کارکنان مورد نیازتان را پیدا کنید. […]
سپتامبر 1, 2018

معرفی چند نشانه زبان بدن برای درک بهتر دیگران

تا به حال شده در موقعیتی قرار بگیرید که هرچه طرف مقابل‌تان بگوید باورتان نشود؟ آیا احساس می‌کردید یک جای کار می‌لنگد؟ شاید حس ششم شما […]
آگوست 28, 2018

چطور در بداهه سخن گفتن مهارت پیدا کنیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 28, 2018

چطور سر صحبت را باز کنیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 28, 2018

چطور می‌توانیم سخنرانی جذابی ارائه دهیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 27, 2018

چطور از تلفن به شیوه ای درست و موثر استفاده کنیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 27, 2018

گوش دادن با ذهن آگاهی چیست و چگونه می‌توان آن را تقویت کرد؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 27, 2018

گوش دادن همدلانه چیست و چطور اتفاق می‌افتد؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 26, 2018

چطور مهارت گوش دادن فعالانه را در خودمان تقویت کنیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 26, 2018

چطور بر سر اصول و ارزش‌های شخصی‌مان بمانیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 18, 2018

چطور یک استراتژی برای داشتن شغلی ایده‌آل طراحی کنیم؟

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 8, 2018

شبکه‌ی تودرتوی فرهنگی سازمان

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
آگوست 3, 2018

هفت بُعد فرهنگ؛ درک اختلافات فرهنگی در محیط کار

بسیاری از ما در محیط کار با افرادی از فرهنگ‌های مختلف کار می‌کنیم. این تفاوت‌ها اغلب، خوب پیش می‌روند و جالب و تکامل‌بخش هستند. با وجود […]
جولای 29, 2018

۷ موقعیت دشوار در محیط کار و نحوه‌ برخورد با آن‌ها

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
جولای 24, 2018

ابعاد فرهنگی هافستِد؛ چگونه با افرادی از فرهنگ‌های مختلف کار کنیم

لطفا منتظر باشید… × × ورود با فیســبوک ورود با گـوگـــل لینک منبع
جولای 19, 2018

مدل تناسب؛ چارچوبی برای همسو کردن محرک‌های عملکرد سازمان

آیا عملکرد سازمان شما به همان خوبی‌ای که می‌تواند باشد، هست؟ برای بهبود اوضاع، چه چیزهایی را می‌توان تغییر داد و فایده‌ی این کار چیست؟ آیا […]
جولای 17, 2018

ترس از صحبت کردن در جمع؛ دلایل و راه‌های غلبه بر آن

ترس از صحبت کردن در جمع حسی کاملا طبیعی است و همه‌ی ما این حالت را بارها تجربه کرده‌ایم. حتی بزرگ‌ترین سخنرانان دنیا، در اولین سخنرانی‌های […]