مقالات بازاریابی، تبلیغات و مدیریت

فوریه 19, 2019

۶ راهکار برای بهینه‌سازی تبلیغات کلیکی که باید بدانید

ممکن است اخیرا اقدام به طراحی کمپین و راه‌اندازی تبلیغات کلیکی کرده باشید و به نتایج دلخواه دست نیافته باشید. در این صورت نباید ناامید شوید […]
فوریه 10, 2019

چطور به یک سخنران عالی تبدیل شویم؟

چه در حال صحبت در یک جلسه‌ی گروهی باشیم و چه در مقابل جمعی از مخاطبان، مجبوریم گاهی سخنرانی کنیم. ما چه این کار را خوب […]
فوریه 10, 2019

راهنمای جامع فروش اینترنتی محصولات

پیش از برنامه‌ریزی برای فروش اینترنتی محصولات خود، از فراهم بودن پیش‌نیازهای زیر اطمینان حاصل کنید: ۱. محصولی برای فروش؛ ۲. روشی که خریداران اینترنتی با […]
فوریه 8, 2019

مطالب سخنرانی‌مان را با چه ترتیبی ارائه دهیم؟

تا به حال در ارائه‌ای نامربوط و بی‌نظم شرکت کرده‌اید؟ اگر جواب‌تان مثبت است، شاید متوجه شده باشید که دنبال کردن آنچه سخنران می‌گوید، دشوار است. […]
فوریه 8, 2019

فروش آنلاین لباس با ۱۹ توصیه که موفقیت‌تان را تضمین می‌کند

بازار فروش آنلاین لباس به‌شکل قابل‌توجهی رونق پیدا کرده است و راه‌های کسب درآمد اضافی از این طریق، از همیشه بیشتر شده است. بنابراین افرادی که […]
فوریه 7, 2019

کنترل اضطراب سخنرانی در ۶ گام مؤثر

پیچش معده، عرق کردن کف دست و خالی شدن ذهن از کلمات را احتمالا در هنگام سخنرانی تجربه کرده‌اید. وقتی معرفی شدید و اتاق ساکت شد، […]
فوریه 6, 2019

ارائه‌ آسانسوری؛ چطور در کمتر از ۳۰ ثانیه خودمان را به دیگران معرفی کنیم؟

در فرودگاه به یکی از مشتریان سابق‌تان برخورده‌اید. پس از احوالپرسی، او از شما در مورد شرکت جدیدتان می‌پرسد. شما دهان‌تان را باز می‌کنید، اما مکث […]
فوریه 6, 2019

سخنرانی موفق با ۶ نکته‌ای که باید بدانید

صحبت با مخاطب می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. با این حال، نداشتن آمادگی برای سخنرانی یا عدم تعریف واضح اهدافِ ارائه و مخاطبان، می‌تواند حتی بهترین […]
فوریه 6, 2019

برای ساخت پاورپوینت حرفه ای چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

استیو جابز (Steve Jobs)، مؤسس شرکت اپل به خاطر ارائه‌هایش شهرت داشت. رونمایی از آیفون توسط او در سال ۲۰۰۷، یکی از بهترین ارائه‌هایش در نظر […]
فوریه 4, 2019

۵ چیزی که برای یک سخنرانی عالی باید برای‌شان برنامه ریزی کنید

توسط میترا دانشور آخرین به‌روزرسانی بهمن ۹۷ زمان مطالعه: – دقیقه اشتراک‌گذاری آیا تابه‌حال یک سخنرانی عالی داشته‌اید؟ سخنرانی عالی برای جمع، نیازمند برنامه‌ریزی‌هایی است. یعنی […]
ژانویه 16, 2019

۱۶ تکنیک برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

هر کسب‌وکار اینترنتی صرف‌نظر از اینکه چه هدفی را دنبال می‌کند، به‌دنبال افزایش ترافیک و نرخ تبدیل خود است. این قاعده برای فروشگاه‌ها نیز صادق است. […]
ژانویه 14, 2019

۱۱ اشتباه رایج در تبلیغات کلیکی که بودجه شما را بر باد می‌دهد

یکی از سریع‌ترین روش‌هایی که در دنیای آنلاین توجه مشتریان بالقوه را به سایت شما جلب می‌کند، تبلیغات کلیکی است. صاحبان کسب‌وکار با استفاده از ابزارهایی […]
ژانویه 10, 2019

بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار در سال ۲۰۱۹

بانک جهانی با بررسی ۱۹۰ کشور دنیا، بهترین کشورها را برای راه‌اندازی کسب‌وکار رتبه‌بندی کرده است. این بانک، بهترین کشورها را برمبنای سهولت راه‌اندازی کسب‌وکار و […]
ژانویه 9, 2019

۵ کلید طراحی تبلیغات آنلاین اثربخش که شما را شگفت‌زده می‌کند

بازاریابی اینترنتی در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. امروزه اکثر افراد حتی برای انجام دادن معمولی‌ترین کارهای خود از اینترنت […]
ژانویه 8, 2019

۷ توصیه برای اینکه از تبلیغات همسان بهترین نتیجه را بگیرید

تبلیغات همسان امروزه یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات کلیکی محسوب می‌شود. اگر از این روش استفاده کرده باشید، حتما برای بهینه‌سازی کمپین‌های‌تان با چالش‌هایی مواجه شده‌اید. […]
ژانویه 6, 2019

چطور سؤال‌های بهتری بپرسیم؟

«ورودی زباله می‌دهد خروجی زباله»، اصطلاحی رایج در سیستم‌های کامپیوتری هستند: اگر اطلاعات اشتباهی وارد کنید، اطلاعات اشتباه دریافت می‌کنید؛ این اصل در ارتباطات عمومی نیز […]
ژانویه 6, 2019

بهترین روش برقراری ارتباط در موقعیت‌های مختلف چیست؟

شایعه شده‌ است که بخشی از سازمان که شما در آن مشغول به کار هستید در حال تعطیل شدن است، اما شما تا زمانی که از […]
ژانویه 5, 2019

۱۰ اشتباه رایج در برقراری ارتباط و راهکارهای اجتناب از آن‌ها

مرتکبِ اشتباه شدن در برقراری ارتباط خجالت‌آور است. به عنوان مثال، اگر ایمیلی را بدون چک کردن بفرستید و بعد متوجه شوید که در آن اشتباهی […]
ژانویه 5, 2019

چطور ناپایداری‌های سازمانی را با کارمندان در میان بگذاریم؟

اول خبر بد را بگویم یا خبر خوب را؟ ابتدا، خبر بد. مردم از ناپایداری خوش‌شان نمی‌آید، بنابراین، در این دوره‌ای که تغییرات به سرعت رخ […]
ژانویه 3, 2019

آیا استفاده از لغات تخصصی ما را باهو‌ش‌تر نشان می‌دهد؟

«به این ارقام فروش نگاه کن! فرزاد، می‌دونی که نمی‌شه به صورت خوک رُژ‌لب زد. اگه به این پارادایم استراتژيکِ مشارکتی ادامه بدیم، انگار داریم از […]
ژانویه 2, 2019

دسته‌بندی؛ روشی برای انتقال هرچه بهتر جزئیات به مخاطبان

تا به حال به حجم اطلاعاتی که هر روز پردازش می‌کنید فکر کرده‌اید؟ گزارش‌ها و صورت‌جلسات را می‌خوانید، درباره‌ی مشکلات بحث می‌کنید، جلسات کوتاه تیمی برگزار […]
ژانویه 1, 2019

مثلث سخنوری؛ تأثیرگذاری بر مخاطب با کمک فلسفه‌های یونان باستان

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که هر وقت صحبت از گزارش نویسی یا تهیهٔ سندی نوشتاری یا ارائه‌ی سخنرانی برای جمعی از مخاطبان […]
دسامبر 31, 2018

چطور برای برقراری ارتباط برنامه ریزی کنیم؟

آیا تا به حال پیش آمده که بعد از دریافت یادداشتی، این حس به شما دست داده باشد کسی که یادداشت را نوشته به درستی نمی‌دانسته […]
دسامبر 30, 2018

با کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروارد، پولدار شوید

مهم‌ترین بُعد موفقیت در تجارت و اداره‌ٔ کسب‌وکارهای شخصی، توانایی فروش کالا یا خدمات به مشتری است. فروش، بخش بزرگی از کار است که گستره‌ٔ وسیع […]
دسامبر 30, 2018

۷ اصل مهمی که هنگام برقراری ارتباط باید در نظر بگیرید

به نحوه‌ی برقراری ارتباط‌تان با دیگران در طول روز فکر کنید. شما در تمام طول روز در حال برقراری ارتباط با دیگران هستید. ایمیل می‌نویسید، جلسه […]
دسامبر 30, 2018

چطور موانع برقراری ارتباط را برطرف کنیم؟

هدف از برقراری ارتباط این است که پیام خود را به صورت واضح و شفاف به دیگران منتقل کنید. انجام این کار مستلزم تلاش دو جانبه […]
دسامبر 29, 2018

منشور برقراری ارتباط چیست و چطور به بهبود ارتباط کمک می‌کند؟

در طول روز چقدر زمان به برقراری ارتباط اختصاص می‌دهید؟ از چه کانال‌هایی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنید؟ شبکه های اجتماعی، تلفن، پیام‌کوتاه، ایمیل، گزارش، مکالمات […]
دسامبر 21, 2018

۶ مزیت به‌کارگیری تبلیغات بنری آنلاین نسبت به بنرهای سنتی

یکی از بی‌شمار مزایایی که دنیای گسترده‌ی وب در اختیار ما قرار داده‌ است، دیده‌شدن و امکان معرفی کم‌هزینه، گسترده و مؤثر خدمات و تخصص‌مان به […]
دسامبر 20, 2018

چطور بازدهی تبلیغات بنری را بالا ببریم؟

تبلیغات بنری که به نمایشی یا تصویری هم معروف‌اند، تصویرمحورند و در فضای آنلاین طرفداران بسیاری دارند. اما این نوع تبلیغات چرا تا این اندازه محبوب […]
دسامبر 19, 2018

۵ استراتژی تبلیغات آنلاین که نباید از آنها غافل شوید

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید یا در آژانس‌های تبلیغاتی مشغول به کار هستید، حتما پیدا کردن بهترین راه‌های تبلیغات، به‌خصوص در بخش تبلیغات آنلاین ذهن‌تان را […]